Az RGB Kreatív Design Award kisarculat kategóriájában második (azaz „green”) helyezést ért el a Robin Design Stúdió által tervezett új FFJA arculat. Az idei RGB-re rekordszámú nevezést küldtek, száztizennégy pályamunkából negyvenegy került be a döntőbe. Ezek közül hat kapott Red-, kilenc Green- és hét Blue-díjat (a színek megfelelnek az arany, ezüst és bronz minősítésnek).
Az RGB – Kreatív Design Awardot 2019-ben indította el a Kreatív, a kommunikációs szakma vezető magyarországi szakmai magazinja és online hírportálja. A verseny célja, hogy megtalálják és díjazzák a legjobb itthoni kommunikációhoz, marketinghez vagy médiához kapcsolódó designmegoldásokat. Szeretnék ráirányítani a figyelmet a vizuális minőség erejére és fontosságára, legyen szó arculatokról, logókról, borítókról vagy egyéb grafikai hordozókról.
A kommunikációs szakemberekből, vizuális alkotókból álló tíztagú zsűri díjazta a nevezett alkotások ötletességét, kreativitását és eredetiségét, a kivitelezés vizuális minőségét (pl. a tipográfiát, a kép- és színhasználatot és a formavilágot), illetve azt, mindez hogyan illeszkedik a márka céljaihoz és koncepciójához.