Operatív igazgatót keres a Faludi Ferenc Jezsuita Akadémia

Az operatív igazgató feladata, hogy a jezsuita vezetéssel, a vezetés többi tagjával, a munkatársakkal, a programokba bekapcsolódó külső meghívott, felkért személyekkel együttműködve, a jezsuita rend értékrendjének és céljainak megfelelően működtesse a Faludi Ferenc Jezsuita Akadémiát és programjait. Jelentkezési határidő: június 15.

A Faludi Ferenc Jezsuita Akadémia a Jézus Társasága Magyarországi Rendtartományának lelkiségi, kulturális, ifjúsági- és felnőttképzési központja, az intellektuális apostolkodás magyarországi műve. Tevékenységét a rendtartomány belső egységeként látja el. Küldetése, hogy a keresztény értékekre – kiemelten a katolikus egyház társadalmi tanítására – építő képzéseivel, kutatásaival, szellemi és kulturális programjaival reflektáljon és válaszokat keressen a mai magyar és a világban lévő társadalmi kihívásokra és igényekre.

A VEZETŐI MEGBÍZÁSSAL JÁRÓ FELADATOK:

  • Stratégiai feladatok: Az operatív igazgató felelős az Akadémia stratégiai, tartalmi céljainak kidolgozásáért. Felel a stratégiai partneri kapcsolatok ápolásáért, fejlesztéséért.
  • Intézményi vezetés: Megtervezi és felügyeli az Akadémia mindennapi működését, ügyel a dokumentációs rendszerek és szabályzatok, folyamatok kialakítására. Figyelemmel kíséri az FFJA keretein belül bonyolított programokat, megvalósításukban részt vesz. Munkatársainak megfelelő támogató környezetet biztosít, feladataikat meghatározza, munkájukat irányítja és ellenőrzi, szakmai életútjukat példamutató magatartással, szervezettséggel, támogatással segíti. Csapatot épít és motivál. Saját feladatkörében kapcsolatot tart és képviseli az Akadémiát többek között a partnerekkel, hatóságokkal, egyetemekkel, intézményekkel, alvállalkozókkal, beszállítókkal, támogatókkal történő együttműködések során.
  • Pénzügyi irányítás: Felelős az Akadémia költségvetési gazdálkodásáért. Ez magában foglalja a források felhasználásának és elosztásának tervezését, irányítását, valamint pályázati források felkutatását is.
  • Projektek menedzselése: Felelős a projektek megvalósításáért, szakmai értékeléséért, elemezve a projektek kockázatát, az indikátorok megvalósulását, feltárva az eredmények további hasznosíthatóságát.

ELVÁRÁSOK A PÁLYÁZÓVAL SZEMBEN:

  • egyházi kötődés, a jezsuita lelkiség ismerete és gyakorlása
  • egyetemi végzettség
  • kulturális / tudományos / oktatási vagy más intellektuális munkakörben szerzett legalább 3 éves vezetői gyakorlat
  • kiemelkedő kommunikációs képesség és tapasztalat
  • magas szintű angol nyelvtudás
  • kiemelkedő vezetői és szervezési készség
  • jó problémamegoldó képesség
  • büntetlen előélet

ELŐNYT JELENT A PÁLYÁZAT ELBÍRÁLÁSÁNÁL:

  • más idegen nyelv/nyelvek ismerete
  • jártasság a rendezvény- és programszervezésben
  • pályázati gyakorlat
  • egyházi ajánlás

A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁHOZ SZÜKSÉGES:

  • szakmai önéletrajz
  • motivációs levél
  • friss erkölcsi bizonyítvány
  • bérigény megjelölése

A jelentkezéseket a [email protected] e-mail címre 2024. június 15-ig várjuk.